- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Sklep internetowy biurostempel.pl umożliwia klientowi zarówno zwrot nieuszkodzonego , nieużytego towaru jak i reklamacji wadliweo asortymentu.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MG Print Małgorzata Giemeła
Al. Jana Pawła II
43A/37B
01-001 Warszawa
Uwaga! W sprawie zwrotów czy reklamacji możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
MG Print Małgorzata Giemeła
Al. Jana Pawła II
43A/37B
01-001 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot dotyczy tylko zakupionego towaru a nie zakupionej usługi. Druk wizytówek czy wyrób pieczatek podlega tylko reklamacji w przypadku błędu popełnionego przez sprzedawcę.